Kiedy szukasz hotelu, co najpierw robisz? Wskakujesz do komputera i szukasz hoteli w docelowym
mieście. A Ty decydujesz, które hotele są najlepsze, szukając tych z niesamowitym zakwaterowaniem i
lokalizacją, przychylnymi recenzjami i rozsądnymi cenami. Projekt User Experience (UX) strony
internetowej hotelu ma ogromny wpływ na to, jak łatwo możesz określić te informacje, a co za tym
idzie, na to, jakie jest prawdopodobieństwo, że przyciągną one Twoją firmę. Według naszych badań
najlepsze strony internetowe posiadają poniższe cechy.
Przedstaw hotel w najlepszym świetle. Potencjalni goście chcą z wyprzedzeniem wiedzieć, jak będą
wyglądać ich miejsca zakwaterowania, dlatego ważne jest, aby przedstawić listę wszystkiego, co ma do
zaoferowania hotel, i wyświetlać duże, zachęcające zdjęcia hotelu, pokoi i udogodnień hotelowych,
takich jak wewnętrzne restauracja, siłownia i basen.
Pokaż pobliskie interesujące miejsca. Jeśli masz hotel przy plaży, który oferuje łatwy dostęp do
dziewiczych plaż, na swojej stronie internetowej powinieneś zamieścić zdjęcia pokazujące, że hotel
znajduje się rzut kamieniem od przepięknych plaż. Jeśli jesteś hotelem w centrum miasta, powinieneś
dostarczyć mapy przedstawiające bliskość Twojego hotelu do zabytków, centrów kongresowych i innych
atrakcji turystycznych.
Dostarczaj recenzje ze źródeł zewnętrznych. Odwiedzający witrynę chcą dowodu, że Twój hotel jest
rzeczywiście najlepszy w okolicy. Publikowanie niezależnych recenzji z witryn takich jak
TripAdvisor, nagrody otrzymane przez hotel itp. Zapewni Twojemu hotelowi natychmiastowy wzrost
wiarygodności.
Ułatw przeglądanie cen, dostępności pokoi, specjalnych pakietów i opcji rezerwacji. Gdy odwiedzający
zdecydują, że są zainteresowani konkretnym hotelem, powinni łatwo zrobić następny krok i
zarezerwować rezerwację. Intuicyjny interfejs jest kluczowy przy sprzedaży.
Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzić się wiecej na temat nowoczesnych rozwiązań dla hoteli, hosteli
oraz pensjonatów
Zapraszamy do współpracy.